REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY W FITNESS MAGNUM
- Regulamin klubów „MAGNUM” prowadzonych przez STOWARZYSZENIE MAGNUM z siedzibą 82-500 Kwidzyn Chrobrego 1A, NIP 581 14 63 558
- Regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez Kluby oraz prawa i obowiązki Członków Klubu i obowiązuje również gości, korzystających z zaproszeń, voucherów oraz bonów prezentowych rozdawanych przez Klub w konkursach, programach lojalnościowych.
- Regulamin obowiązuje użytkowników korzystających z Klubu na podstawie kart Multisport, Medicover Sport PZU Sport , Fit Profit i podobnych.
- Akceptując Regulamin Członek Klubu zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych
* Podanie prawdziwych i aktualnych danych imenia i nazwiska adresu email i numeru tel. komórkowego jest konieczne do korzystania z obiektu i zajęć.
- Administratorem danych osobowych jest Stowarzyszenie Magnum – są one przetwarzane w celu realizacji Usług i z należytą starannością chronione przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia obsługi jako członka klubu z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów informacyjnych Klubu mając pełen wgląd do swoich danych poprzez indywidualny Panel Klienta w Systemie zarządzania klubem GYMMANAGER w tym korekty oraz usunięcia.
- Dokumentem legitymującym Członka Klubu i uprawniającym do korzystania z usług Klubu jest
** Karta Członkowska obowiązkowo okazywana każdorazowo przed wejściem do klubu wraz z dokumentu potwierdzającego tożsamość lub poprzez indywidualny kod QR w Panelu Klienta.
- Członek Klubu korzysta z usług oferowanych przez Kluby na warunkach określonych w tym Regulaminie opłacając czasową składkę na określony czas lub ilość wejść.
- Członkiem Klubu może zostać osoba, która ukończyła 16 rok życia, i ma pełną zdolność do czynności prawnych. Wprowadzając osoby poniżej 16go roku życia na teren Klubów, dorosły opiekun bierze całkowitą odpowiedzialność za jego bezpieczeństwo.
- Klub może modyfikować rodzaje Umów i Składek, do których ma zastosowanie ten Regulamin.
- Klub zastrzega sobie możliwość organizacji zajęć „dodatkowo płatnych”.
- Karty są imienne i uprawniają do korzystania z Klubów przez osoby wskazane na
- Składka nie zawiera ubezpieczenia ale kluby są ubezpieczone odpowiedzialności OC.
- Członek Klubu może przenieść prawa i obowiązki wynikające z Umowy na rzecz wskazanej przez siebie osoby trzeciej za zgodą Prezesa Klubu pod rygorem nieważności.
- Płatności członkowie klubu dokonują w recepcji klubu gotówką, kartą kredytową za pośrednictwem panelu klienta lub przelewem elektronicznym.
- Rzeczy wartościowe należy zdeponować w recepcji lub w oznaczonych skrytkach znajdujących się na terenie Klubu. Za rzeczy nie zdeponowane nie odpowiadamy.
- W przypadku zniszczenia, zgubienia kluczyka od szafki opłata wynosi 20 zł – koszt zamka.
- Klub może być zamknięty w święta kościelne, państwowe lub lokalne – informacja z kilkudniowym wyprzedzeniem w recepcji Klubu w ogólnodostępnym miejscu.
- Klub ma prawo do zawieszenia świadczenia usług i zamknięcia obiektu, na czas prac konserwatorskich, remontów lub awarii.
- Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć grupowych, jeżeli liczba zainteresowanych nie będzie przekraczać 4 osób. lub choroby instruktora.
- Zajęcia grupowe z instruktorem wymagają rezerwacji zajęć minimum 2 dni wcześniej.
- Rezerwacji trzeba dokonać osobiście, telefonicznie w Recepcji lub poprzez PANEL KLIENTA na stronie internetowej bądź poprzez aplikacje.
- Grafik zajęć w danym okresie określa dni i jakich godzinach sala fitness jest całkowicie zarezerwowana a tym samym nie mogą z niej korzystać osoby nie biorące udziału w zajęciach – w wyjątkowych sytuacjach i za zgodą instruktora można w sposób cichy i nie kolidujący z prowadzonymi zajęciami skorzystać z sali fitness.
- Członek Klubu zobowiązany jest korzystać z pomieszczeń, urządzeń i sprzętu zgodnie z przeznaczeniem.
- Członek Klubu odpowiada za szkody spowodowane zawinionym lub nieodpowiednim korzystaniem.
- Wprowadzanie zwierząt do Klubów jest zabronione.
- W Klubie mogą przebywać tylko osoby ćwiczące i tylko w godzinach otwarcia Klubów.
- Prezes ma prawo zmienić godzin otwarcia Klubów poprzez informację w recepcji 2 dni wcześniej.
- Przed rozpoczęciem ćwiczeń dla bezpieczeństwa Członek Klubu ma obowiązek sprawdzić stan techniczny urządzeń i sprzętu, a gdy zauważy usterki powinien to zgłosić recepcji Klubu a korzystanie ze sprzętu, którego stan techniczny lub wygląd budzi wątpliwości jest zabronione a odpowiedzialność za powstałe szkody spada na korzystającego.
- Korzystamy ze sprzętu w sposób bezpieczny dla Siebie oraz innych Członków Klubu, z poszanowaniem sprzętu i sali.
*** Klub nie odpowiada za szkody na skutek nieprawidłowego korzystania ze sprzętu.
- Korzystający ze sprzętu i wolnych ciężarów, hantli, sztang i talerzy sprząta po sobie i odnosi na właściwe miejsce używane podczas ćwiczeń przedmioty.
- Zakazane jest rzucanie sztangami, hantlami i talerzami, a miejsce hantli, sztang i talerzy jest na stojakach, wieszakach lub specjalnych uchwytach.
- Członek Klubu winien pozostawić po sobie porządek, zachowywać ciszę i nie używać wulgaryzmów.
- W Klubie obowiązuje zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu, używania środków dopingujących i stymulujących – sterydów, narkotyków i środków odurzających.
- Na siłownię i sale fitness zabrania się wnoszenia produktów spożywczych oprócz wody i napojów.
- Członkowie Klubu opłacając składkę oświadczają że nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do aktywności fizycznej i ćwiczą na własną odpowiedzialność. a osoby z problemami zdrowotnymi przed przystąpieniem do ćwiczeń powinny skonsultować się z lekarzem.
- Z Klubu nie mogą korzystać osoby chore z infekcją, chorobą zakaźną lub poważnym schorzeniem.
- Przy widocznie słabszym stanie zdrowia Członka Klub – pracownik może zakazać wstępu do czasu przedłożenia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do ćwiczeń bądź złożenia pisemnego oświadczenia w tym zakresie.
- Członkowie Klubu mają obowiązek przynosić strój sportowy i mieć ze sobą ręcznik (w celu położenia go na przyrządach do ćwiczeń w siłowni i matach na zajęciach fitness).
- W Klubie obowiązuje obuwie sportowe zmienione i z czystą podeszwą – obowiązkowa zmiana przed wejściem na trening. Zabronione jest ćwiczenie na siłowni w klapkach lub bez obuwia.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za wypadki będące wynikiem złego stanu zdrowia, lub niestosowaniem się do Regulaminu, instrukcji oraz zaleceń i wskazówek pracowników.
- Do sterowania sprzętem RTV, wentylacją, klimatyzacją itp. uprawniony jest tylko pracownik Klubu, który – w miarę możliwości – może uwzględniać życzenia Członków Klubu.
- Członek Klubu akceptuje aby karta oraz jego dane w systemie dla bezpieczeństwa i ubezpieczenia OC może zawierać jego zdjęcie i wyraża zgodę na wykorzystanie jego wizerunku w tym celu.
- Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu wymagają podania do wiadomości Członkom Klubu w ogólnodostępnym miejscu w Klubach oraz na stronie www.fitnessmagnum.pl
- W razie zmiany Regulaminu Członek Klubu ma prawo rozwiązania umowy przez złożenie na piśmie lub drogą mailową z podaniem jako przyczyny rozwiązania – „zmiana Regulaminu”.
- Termin na złożenie oświadczenia o rozwiązaniu umowy wynosi 14 dni od zmiany Regulaminu jego brak oznacza akceptacje zmienionego Regulaminu.
- Członek Klubu ma obowiązek poinformować o 1) zmianie adresu email 2) numeru telefonu komórkowego – nieaktualne informacje spowodują ograniczenie dostępu do klubów.
- KLUB zobowiązany jest do wystawienia faktury na żądanie przed dokonaniem płatności.
- Do Regulaminu oraz Umowy zastosowanie ma prawo polskie a wszelkie spory będą rozpoznawane przez właściwy sąd powszechny właściwy dla siedziby Operatora a sprawach nieuregulowanych Regulaminem i Umową obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
- Regulamin obowiązuje każdego przebywającego a niezapoznanie się z nim nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.
Prezes Ireneusz Śmigelski
Regulamin Płatności drogą elektroniczną
Regulamin określa zakres usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez Panel Klienta online lub przy użyciu Aplikacji Mobilnej, Kiosku Samoobsługowego – obsługiwany przez system Gymmanager.
- Definicje
- „Klub” – obiekty usługowo-handlowe
- a) przy ul. Bolesława Chrobrego 1A w Kwidzynie,
- b) przy ul. Kartuskiej 422A w Gdańsku,
zarządzane przez STOWARZYSZENIE MAGNUM mające swoją siedzibę pod adresem ul. Bolesława Chrobrego 1A, 82-500 Kwidzyn.
- „Klient” „Nowy Klient”- osoba fizyczna, posiadająca zdolność do czynności prawnych
- „Aplikacji Kiosku Samoobsługowego” – urządzenie zlokalizowane w klubie, za pośrednictwem, którego możliwy jest zakup usług i towarów oferowanych przez klub.
- „Aplikacja Mobilna” – aplikacja obsługująca „Panel Klienta” na urządzeniach mobilnych
- „Panel Klienta” – internetowe konto Klubowicza dostępne po zalogowaniu się do indywidualnego profilu korzystając ze strony www. Służy do zarządzania usługami oferowanymi przez Klub, rezerwacjami oraz sprzedażą produktów.
- „Składki” – usługi klubu w ramach członkostwa w Stowarzyszeniu Magnum, uprawniające do wstępu do Klubu.
- Zasady Ogólne
- Dostęp do Klubu oraz prawo do korzystania z usług oferowanych przez Klub uzyskuje się po zapoznaniu się z regulaminem ogólnym klubu oraz podaniu prawdziwych danych: imię i nazwisko oraz mail i numer tel. komórkowego (system nie pozwala na użycie danych przez niepowołane osoby i instytucje).
- Klub oferuje usługi polegające na możliwości zakupu on-line składki okresowej lub na ilość wejść, rezerwacji i zakupy produktów poprzez zarządzanie indywidualnym Panelem Klienta.
- Klient lub Nowy Klient, który chce skorzystać z usług klubu zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu ogólnego.
- Internetowy Panel Klienta umożliwia: dokonywanie płatności w związku ze świadczonymi przez klub usługami, rejestrację Nowych Klientów, zarządzanie kontem, zakup składki i produktów.
- Zakres usług oferowanych drogą elektroniczną
- Opłaty wnoszone są za pomocą następujących metod płatności:
- a) przelew,
- b) płatność kartą,
- c) użycia karty płatniczej z aktywną funkcją płatności internetowych uprawniającą Klub do obciążenia rachunku bankowego Klienta, pełną należną kwotą z tytułu miesięcznej opłaty członkowskiej w danym Okresie rozliczeniowym oraz w każdym kolejnym Okresie rozliczeniowym, bez konieczności zawiadomienia o tym fakcie Klienta
- Do świadczenia usług drogą elektroniczną dochodzi poprzez rozpoczęcie korzystania drogą internetową z Panelu Klienta po zaakceptowaniu Regulaminów, które są dostępne na stronie internetowej klubu oraz w systemie Gymmanager.
- Klient zobowiązany jest poinformować Klub oraz zmienić sposób realizacji płatności lub usługę w przypadkach:
- a) wycofania w swoim banku zgody na obciążanie karty,
- b) braku środków na rachunku bankowym Klubowicza niewystarczających na pokrycie pełnej opłaty przez 3 kolejne, nieudane próby obciążenia karty Klubowicza
- c) gdy rachunek Klubowicza został zamknięty,
- d) gdy Klubowicz złożył w swoim banku dyspozycję odwołania niezrealizowanego polecenia zapłaty,
- e) zmienił dane w swoim banku, niezbędne do realizacji przez Klub polecenia obciążenia karty,
- Klient jest zobowiązany:
- a) przed skorzystaniem z polecenia obciążenia karty do weryfikacji we własnym zakresie, czy karta Klubowicza obsługuje płatności internetowe oraz płatności rekurencyjne.
- b) do poinformowania swojego banku o anulowaniu polecenia obciążenia karty.
- Klient, Nowy Klient oraz inny użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną bez składania dodatkowych oświadczeń woli.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie Internetowego Panelu Klienta lub z aplikacji w sposób niezgodny z Regulaminem.
- Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego wypełnienia formularzy przy użyciu Internetowego Panelu Klienta lub aplikacji, w szczególności poprzez podanie przez Klienta błędnych lub nieprawdziwych danych, odpowiedzialność ponosi Klient.
- Zwroty, reklamacje
- Klient ma prawo do reklamacji świadczonych przez klub usług w przypadku: zakupu z wykorzystaniem Internetowego Panelu Klienta pierwszej składki lub jednorazowej składki w ramach rozpoczętego członkostwa w rozumieniu Regulaminu w terminie czternastu dni od daty jego zakupu w formie pisemnego oświadczenia.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, w przypadku rozpoczęcia obowiązywania składki, na prośbę Klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od świadczenia usług, kwota należności zostanie obliczona proporcjonalnie do okresu obowiązywania składki.
- Klient może składać reklamacje dotyczące Klubu oraz inne skargi lub wnioski za pośrednictwem wiadomości elektronicznej wysłanej na adres email dostępny na stronie internetowej lub na bezpośredni adres klubów: Kwidzyn ul. Bolesława Chrobrego 1A lub Gdańsk ul. Kartuska 422A
- Składając reklamację Klient zobowiązany jest:
- a) podać imię i nazwisko oraz PESEL, adres korespondencyjny, adres mailowy;
- b) wskazać Klub, którego dotyczy reklamacja;
- c) dokładnie opisać zastrzeżenie dotyczące Klubu lub jego funkcjonowania, ze wskazaniem daty ewentualnego zdarzenia będącego przyczyną złożenia reklamacji;
- Klub zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji złożonej zgodnie z Regulaminem w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia. Wynik rozpatrzenia reklamacji Klub prześle drogą elektroniczną wysłaną na adres Klubowicza wskazany w Panelu Klienta lub na adres z którego wpłynęła reklamacja.
- Uwagi końcowe
Klub jest uprawniony do wprowadzania zmian niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie i zakresie, na co Klubowicz wyraża zgodę. Stowarzyszenie zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, przy czym zmieniony regulamin zostanie opublikowany na stronie internetowej.
Prezes Ireneusz Śmigelski